Een verjaardagswens

donderdag 7 maart 2013
39 - Ollie & wallie 01
Al rondsurfende kwam ik de blog van Ollie en Wallie tegen, met het lieve verzoekje haar een kaartje te bezorgen voor haar verjaardag. Omdat ik helemaal achter het ik-krijg-liever-een-kaartje-dat-ik-kan-vastpakken-dan-een-berichtje-idee sta, en omdat verjaardagen gevierd mogen worden, knutselde ik een kaartje in elkaar. Want, wie krijgt nu niet graageen kaartje in de bus?

An's logo bestaat uit olifantjes, dus heb ik - voor deze ene keer - het beestje schaamteloos gekopieerd en sterk vergroot uitgeknipt voor de voorzijde van het vouwkaartje.
39 - Ollie & wallie 02

Als je het kaartje open vouwt, volgt het volledige logo van de twee schattige olifantjes.
Ik maakte de verschillende blaadjes aan elkaar vast met washi tape.Washi geeft je de mogelijkheid om te spelen met papier en naar hartenlust te combineren. Ik vind dit soort kaartjes heerlijk om te maken omdat je er kunt binnenkijken... je ziet min of meer wat erachter zit, maar om het echt te zien, moet je het openmaken.
39 - Ollie & wallie 03

Tja, wat wens je iemand voor zijn verjaardag? Een goeie proficiat doet het 'm nog altijd. Dus schreef ik dat dan ook, en deelde het woord op. De eerste helft sneed ik uit
39 - Ollie & wallie 04

de andere helft zette ik in fineliner op papier. Een van de uitgesneden olifantjes vond hier een rustplekje.
39 - Ollie & wallie 05

Voor een idee van het volledige vouwkaartje nog een laatste foto. Mij rest niets meer dan te hopen dat je een geweldige dag had An! Een dikke proficiat!
39 - Ollie & wallie 06

5 opmerkingen:

  1. Super bedankt voor het geweldig mooie kaartje! Heel leuk om te krijgen zoiets! Zeker als er zoveel moeite in gestoken is! Nog eens merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Ik hoop dat je vandaag genoten hebt!

      Verwijderen
    2. zeker genoten van alle kaartjes! ze komen zo meteen op mijn blog te staan

      Verwijderen
  2. Heel mooi gedaan... daar is veel tijd ingekropen:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt wel mee... dit soort dingen doe ik heel graag, dus dat 'telt' anders

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.