't Snottebellenseizoen

woensdag 13 maart 2013
is hier helaas nog (altijd) niet afgelopen. De sneeuw blijft liggen, maar het zonnetje piept zo vrolijk en doet me verlangen naar meer... Ik hoop echt dat het eens te goei doorbreekt en die ellendige snottebellen naar winterland verdrijft. De reden voor mijn snottebellenmijmeren is veel meer down to earth. In het heen-en-weer-schriftje zat een vriendelijk verzoek om een nieuwe doos zakdoekjes mee te geven voor eerste-hulp-bij-snottebellen. Ik dacht dat ik die doos makkelijk wat vrolijker kon maken.

43 - Zakdoekdooshoes 01
Patroon: omkeerbare kleenexdooshoes van Riet (Leven met Liv)

Ik hou wel van een beetje bandwerk... Als je dan toch aan het snijden bent, dan maakt het geen wereld van verschil of je er eentje of meer knipt. En laat ons huis toch ruim voorzien zijn van die dozen en snottebellen, jammer genoeg.

Het patroon is voor een omkeerbare hoes, dus volgde ik braafjes en stopte stipjes aan de binnenkant.
43 - Zakdoekdooshoes 02

Een ideaal verstand-op-nul-projectje in tegenstelling met de zomerjas-worsteling, leuk om doen en het is wat het is. De uiltjes gingen deze middag mee naar school, ik hoop dat de juf er ook wat vrolijk van wordt!

4 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.