Slik... drie honderd

maandag 9 september 2013
Een simpel rekensommetje maakt heel wat duidelijk...
Drie Honderd. En drie.
Slik...

De tellertjes hier opzij gaan vrolijk de hoogte in. Ik ga daar niet onnozel over doen, ik vind het super dat jullie meelezen en ik geniet van jullie reacties op mijn schrijfsels en maaksels. Om maar niet te spreken van wat ik allemaal opgestoken heb door bij jullie mee te lezen.
Ronde getallen mogen gevierd worden, daarom geef ik twee mini-cadeautjes weg.

05 geeft weg b

Bovenstaande tasjes hebben al een bestemming, maar op 24 september laat ik elk khadetje een naampje trekken en maak ik nieuwe tasjes. Maak je graag kans op zo'n mufko-setje? Laat dan hieronder je naam achter, met vermelding welke stofjes jij het leukst vindt. Heb je er liever een met knopen of drukknopen, met beest of beestloos, voorzakskesgewijs of met plooien? Mij maakt het niet uit, u vraagt, wij naaien ;) Meer inspiratie kun je hier vinden.

05 geeft weg a

103 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! 300 volgers, proficiat! En natuurlijk wil ik wel pronken met zo een mooi tasje! Ik zou gaan voor combi 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor, ik doe ook niet onnozel over het hebben van volgers, superleuk is dat! Ik kom hier graag en ga dat ook blijven doen als ik een clutch met voorzakje in combi 1 win.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je enorm gegund al die volgers, je maakt dan ook heel wat moois.
    Ik verkies iets met een knoop, samen met combo 1..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg mijn voorgangsters.....combi 1 met zakske...:)
    Enne....nen helen DIKKE PROFICIAT met uw meerdandriehonderd volgers!!!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat !
    De mufko is zo'n plezant tasje maar ik doe heel graag mee voor een "originele Khadetjes-mufko" :-)
    Als ik win, graag combi 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je +300 volgers! Ik lees jouw berichtjes met veel plezier! Wat een leuke give-away. Ik doe graag mee. Zo'n tasje met combinatie 2, met zakje en knoop, zonder beest zie ik wel zitten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je volgers! Dat is idd heel leuk!
    Als ik win, dan ga ik voor combi nr 1.
    Gr Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Leuk zeg! Wat een leuke combi's... Ik zou niet kunnen kiezen hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera, zoveel volgers!
    Ik wil graag combi nr. 1 winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Wat een boel volgers! Dat betekent gewoon dat je een hele leuke blog hebt!
    Ik doe graag mee en ga voor combi 3.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat! Ik doe héél graag mee met jou give-away!
    Mijn voorkeur gaat naar combi 1.
    Groetjes en doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ik doe graag mee voor combi drie
    En ik lees en kijk,veel mee hé, maar heb niet altijd tijd om een reactie te zetten.....oei, en als er iets te krijgen is wel.........hebberige vee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik volg je blog heel graag en als ik dan ook nog eens zou kunnen winnen kies ik voor combi 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! Ik ben dan een van die 300! Ik volg je voornamelijk via bloglovin'. Voor mij graag combi 1 of 2. Met voorzakje en drukknoopje. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joepie! 300 zeg, super. Ik waag ook graag m'n kans hoor, en dan wel voor combi 1 mét knoop.
    En vooral blijven schrijven hoor, ik geniet er telkens van als er weer een stukje van jou verschijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat! Zou graag meeloten naar een combi 2 met plooi en drukknoopje. Spannend, weer een give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow wauw! ik doe graag mee. Ik ga voor combi 3 super leuk. En dan zonder beest met voorzakje en drukknoopje. Echt super leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prrrrrrroficiat met je +300 volgers!!
    Ik doe graag mee voor de eerste combinatie met zakje en drukknoop. Net hetzelfde stofje als ik gebruikt heb voor mijn lampenkap: zie
    http://querida-jotixa.blogspot.be/2013/08/allereerste-workshop.html
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dikke proficiat! Laat die teller maar gaan! Ik ga voor combi 1, plooitjes, drukknopen en beestloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jippie! Proficiat, een mooi aantal op je teller!
    En wat een leuke give away, ik doe graag mee voor stofje 2
    En mijn wensen euh.... Zonder diertje met knoopje. :-)))) me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! Zelf vind ik het ook nog steeds een plezier om hier te komen lezen!
    Ik kies voor combi 1, met zakje en drukknoop als het kan :) en zonder beestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je volgers!
    Ik ben helemaal weg van combi 1 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super zeg! je verdient het!
    ik ga voor combi 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amai 303, allemaal verdiend hoor!
    Voor deze doe ik toch ook graag mee. Combi 1 heeft mijn voorkeur, en doe maar met knoopje en met diertje aleen al uit nieuwsgierigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke verhalen worden graag gelezen. Zo kom je snel aan die 300 en dat gaat nog vooruit gaan. Geniet ervan ! Ik doe ook graag mee hoor, combi2heeft hier de voorkeur.
    Nog veel schrijvplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goed bezig!
    En ik zou het perfect aankunnen, moest er nog een originele Khadetjes Handgemaakt mijn richting uit komen. ;-)
    Combi 1 en 2 kunnen mij beide bekoren, liefst beestloos, maar plooitjes of een voorzakske mogen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai zeg, goed bezig!
    Ik doe graag mee voor combi 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Amai 300 volgers!!!! Proficiat! Combi 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 300 keer proficiat :-)
    Doe zo verder.
    Wij doen mee voor combi 1 met zakske.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zoveel volgers! Dubbel en dik verdiend met al je mooie creaties! Doe mij maar combi 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi, maar het is hier dan ook altijd leuk lezen :-). Ik ben fan van combi 1,houd wel van beesten en ook plooitjes en een voorzakske zijn geen probleem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Joepie de poepie ... we lezen hier ook graag mee en hier valt dan ook weer eens iets leuks te winnen wauw zeg! Op mijn verlanglijstje: een combi 1 met drukknoopje en plooitjes lijkt me een leuke combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WAUW 300 ZEG GEFELICITEERD!!!!
    ik doe graag mee voor combi 3 en verder maakt me niet zoveel uit met of zonder knoop/beest

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 300, wauw! Ik heb net een jurkje in de stof van nummer 3 (topstof, trouwens!), dus misschien toch maar iets anders nu. Doe maar combi 1, als het zo zou zijn natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat veel! Leuk hoor. Ik vind het ook leuk om met je mee te lezen. En ik hoop op een beetje geluk, setje 1 vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee ;) combi 1 ;)

    Ik lees hier erg graag maar dat wist je wel al ;) het is een van mijn topblogs en mis dus geen bericht :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak ook wat reclame, mss nog meer volgers ;) en als jij iets wil winnen, bij mij ist ook van datte ;) alleen eens niet zelf gemaakt! ;)

      Verwijderen
  37. Leuk! Gefeliciteerd! Combi 1 is heeeeel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee voor combo 2 :) Het drukke printje albuiten, gelijk jouw voorbeeldje, maar dan met een drukknoop.
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. proficiat! ik lees hier nog niet zo heel lang mee, maar waag wel graag een kansje. liefst voor combi 2 of 3 (want dat driehoekjesstofje van combi 1 heb ik zelf al), liefst beestloos maar verder graag helemaal khadetjesgewijs
    ps: ik geef zelf heel binnekort ook nog iets weg, ben nog aan het broeden op het "wat", dus als je zin zou hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zoveel volgers al, proficiat! Ik doe graag mee voor combi 2 met drukknoop graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd, ik doe graag mee voor combo 2, met drukknoop maar zonder beest ;)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. een geweldige super-proficiat! 300 - daar kan ik momenteel alleen nog maar van dromen...
    ik doe graag mee en zou heel graag gaan voor combi 2 met voorzakje...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Amai zeg , 300 volgers !?!
    Súper toch ? En héél erg verdiend hoor !
    Ik ontdekte je blog een aantal maand geleden via Juffra Toertjes :-)
    En natuurlijk zou ik graag lopen pronken met een echte ´Khadetjes´!
    Nu we nogal onverwacht 5 kindjes hebben , heb ik dringend een extra opbergzakje voor al die SISkaarten , kidsID´s , crèchekaarten enz enz nodig . Komt dat goed uit !
    Ik ben helemaal weg van combi 1 , met het printje aan de buitenkant en met drukknoopje . Zonder beestje , maar plooitjes of zo mogen zeker !
    Anyway , doe vooral zo verder .
    Ik blijf graag je maaksels en avonturen volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik waaggraag mijn kleine kans voor combi 1 met drukknoopjes klein zakje en beestloos. proficiat met zo heel erg veel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Uhh ?
    Er loopt hier iets fout met mijn naamherkenning ...
    Hierboven reageerde OonaMo dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. PROFICIAT!! Je hebt ook zo'n leuke blog met toffe maaksels en ideeën!!
    als ik mag kiezen, graag combi 1!
    Veel succes nog verder, groetjes...............

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Well done!
    Ik zou voor combi 1 gaan :) en wat een fijn konijn! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super! 300 volgers is niet niks!
    Ik wil ook wel graag mee doen, ik ga voor combi 1

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik wil wel een zakje! Combi 1 vind ik het mooist, maar de rest kan me zeker ook plezieren!
    Dikke proficiat met je 300ste volger

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hola, hier doe ik graag aan mee. Zo'n tasje kan ik perfect gebruiken, maar wordt steeds opzij geschoven op de naailijst om dat voor mezelf te maken.
    Ik vind eigenlijk alle combi's leuk, maar 1 en 2 passen het beste bij mij als herfsttype.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik heb al zes volgers! Op naar de driehonderdendrie! (nog 297 te gaan..)

    veel succes met de give away!

    http://sewbidoo.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Super gefeliciteerd ! Wat een geweldige give away ! Combi nummer 2 wil ik best wel winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  53. oh wauw ik doe ook graag mee!! Ik kan niet kiezen welke van de 3, dus kies maar voor mij!
    veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Proficiat met de 300-kaap (helemaal verdiend!) Mij lijkt zo'n zakje uiterst handig tegen de chaos in mijn handtas, ik ga voor combi 1!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal ook nog eens delen op mijn blog, wie weet gaat de teller dan nog verder de hoogte in :-) Oh, en als ik win (fingers crossend!) mag het er eentje met een zakje en drukknopen zijn.

      Verwijderen
  55. oh ik doe graag mee voor een plooisgewijs zakje met combi 1 en t multicolore van buiten... ge ziet ik kan het mij al helemaal voorstellen, maar nu eerst nog winnen zeker...! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Amai al over de 300 ,dat gaat een vaart.
    Ik vind combi 2 de mooiste.Als sluiting verkies ik een drukknop.
    En als ik dan zou winnen graag het modelletje met de bloemknoopjes , dat blijft mijne favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Proficiat!
    En natuurlijk doen we mee.
    Die blauwe hier vind ik erg mooi en die met die knoopjes ook. ;-)
    Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat tof zeg, over de 300 volgers!!
    Lees altijd met veel plezier je blog, hou van je schrijfstijl!
    Ik waag graag een kansje voor combi 2, de effen stof graag aan de binnenkant( en logisch dan de bedrukte stof aan de buitenkant).
    Het mufko setje zoals op de eerste foto vind ik erg leuk, ook de grote knoop!
    Nu maar duimen.....
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Super leuke tasjes!
    Ik wil ook graag m'n kans wagen voor zo'n tasje.
    Mijn voorkeur gaat naar de combi 2 met drukknoop zonder opstiksels.

    Marjan Wens

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik waag mijn kans voor de prachtige combi 1! Met drukknoop en voor de rest mag je kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw, wat een leuk aantal volgers, daar ben ik eentje van :D
    Ik doe ook graag mee voor zo'n leuk tasje. Ik ga voor Combi 1 en met drukknop

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Proficiat met je 303 volgers!! Wat leuk dat je er ineens een giveaway aan vastknoopt. Zo gaat dat tellertje waarschijnlijk snel verder de hoogte in ;-) Als ik zou mogen winnen, dan kies ik graag voor combi 1, met beestje en drukknoopje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gefeliciteerd! Ik wil graag meedoen voor combi 3! Heel erg leuk en volgens mij heel handig :-) Groetjes Miriam (van mimimaakt.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wooow 303 wat een mooi getal, om dat te vieren heb je wel een hele fijne give away. Ik wil combi 1 wel winnen en de uitvoering laat ik dan helemaal aan de expert over

    BeantwoordenVerwijderen
  65. 300 volgers ! Wauw, maar wat wil je... Hier valt zoveel leuks te lezen en te leren. Ik ding heel graag mee naar combi 1, of 2.. en de rest laat ik aan jouw creativiteit over. Heb er alle vertrouwen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. aha, dat kan ook niet anders, je rolt van onder je naaien machine, altijd van die mooie dingen, het is je gegund, en ik doe met plezier mee
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ja man, ik kreeg het hier bijna aan mijn hart in uw plaats ... en dacht even dat uw mufkootjes zoveel succes hadden gehad dat je er nu 300 moest/mocht maken ... en toen sloeg het opnieuw over ... want zo'n hoogstpersoonlijk mufkootje van de hand van Khadetjes ... ja, daar wil ik wel voor tekenen hoor ;-) Combij 3 lijkt mij superleuk, maar knopen of drukknopen, met beest of beestloos, voorzakskesgewijs of met plooien ... dat laat ik graag volledig aan de ontwerpster herself over !

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oooh, ik vind combi 1 erg mooi, oker is 'in' deze winter hé ;)
    De details mag je zelf kiezen :) maar wellicht liefst beestloos, anders zou ik het direct kwijt zijn aan de dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zo'n leuke give away!
    Heb hem alvast gedeeld op mijn blogje (http://bananenprinses.blogspot.be/)

    Ik kan niet kiezen tussen combi 1 & 2 en voor mij mag er gerust zo'n beest op, vind ik wel leuk! Verder maakt het niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. eerst en vooral proficiat,je hebt ze één voor één verdiend met je leuke blog !
    Ik doe natuurlijk maar al te graag mee :)
    Setje 1 of 2 ,zonder beest en de rest maakt niet uit;Ik vertrouw op jou goede smaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Proficiat!

    Ik vind combi 1 erg leuk en van mij mag er een beestje en een zakje op (of doe je gewoon je eigen ding, ik vind alles leuk) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Combi 3 vindt ik erg leuk en zo'n tasjes zouden bij ons goed van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een mooi initiatief! Ik doe graag mee :)
    Combi 1 vind ik wel tof. Voor de rest laat ik me graag verrassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik doe graag mee voor combi 1. Super mooi !!!!

    Groetjes

    Margo V R

    BeantwoordenVerwijderen
  75. leuk en een dikke proficiat met je 300+ ! Combi1 (of combi2) vallen in mijn smaak. Liefst met drukknopen en voorzakje. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Oei, die hebben precies al gereageerd, al uw 300 volgers. Toch wil ik een kansje wagen voor combi 1

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Waaw, zo leuk!
    Ik wil wel meedingen, en moest ik winnen, dan ga ik voor combi 1. Met beest, plooikes en drukknoop, als ge ons dan toch laat kiezen.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. 300 plus, super! Ik waag ook een kansje, voor combi 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Waauw PRACHTIG!
    Ik volg al een tijdje je blog. Ik vind het telkens SUPER met al je toffe creaties! Ik wil wel een kans wagen en als ik win dan ga ik voor combi 2, liefst zonder beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Proficiat!
    Ik doe mee voor combi 2. (Afwerking mag je kiezen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Amaai, wat een reacties maar ik ga mijn kans ook wagen!! I love combi 1, met beestekes en knopjes, maakt niet uit,ze zijn allemaal geweldig! 24 sept is trouwens de verjaardag van mijn dochter, zou een leuke verrassing zijn....katie van mokasblog

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gefeliciteerd...wat een nummer :) :)
    En doe zeker graag mee...
    Veel wensen...maar een verassing is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. ....wel, ik hou van verrassingskes, dus....mocht ik bij de gelukzakskes zijn...doe maar!!! Jij kan mij niet ontgoochelen!
    Proficiat trouwens, met zovéél bewonderaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Heel mooi weeral. Kan ik ook gebruiken, voor mezelf of als kedootje voor mijn mama. Combi 1 geniet het meest mijn voorkeur. Laat die Khadetjes maar goed kiezen ;-)
    Doe zo voort.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Amai zo zotjes al die volgers! Ongelooflijk! Plezant é!
    En waaauw zou te mooi om waar te zijn zijn om zo'n tasje te winnen!! Ik vind ook combi 1 met drukknopje heel mooi en vond de or anje knoopbloemversiering heeeel mooi van vorige keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Super!! het staat ook op mijn to-sew lijstje maar ik ga toch mijn kansje wagen!
    en ik ga voor combi1

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Proficiat!
    Er verschijnen hier dan ook prachtige creaties. ;-)
    Ik doe graag mee voor combi 1, graag met zakje en een drukknoop!
    Groetjes en doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. mooi, ik doe graag mee!!! kiezen is verliezen, dus elke combi is goed!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Oh, zo mooi!! En je hebt ook een leuke blog! Goe bezig!

    Ik vind combi 2 de leukste, met knoopjes en plooitjes, joepie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Proficiat! Van combi 2 zou ik wel een tasje willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Heel normaal dat je al zoveel volgers hebt, je hebt een hele fijne blog waar het prettig is om te lezen en te kijken en vooral te genieten van al je fijne maaksels.
    Ik doe graag mee voor die leuke tasjes, voor combi 1 of 2, kies jij maar ;)
    En als 't kan met voorzakje, drukknopen, en beestjesloos.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  92. ik ga voor combi 2 !!! en konijn is ook de max !

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik ga voor zo'n konijn, met plooikes graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Waw! Proficiat! Ik doe graag mee! Ik kies voor Combi 1.
    Liefs,Charon

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Het leuke aan je blog is gewoon dat je heel duidelijk een eigen stijl hebt! Als ik win mag je kiezen tussen combi 2 of 3.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Keileuk! Combi 1 met een zakske zie ik helemaal zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oooh jeee, zo vel volgers en wat een reacties!!
    MAAR Ik doe mee!!
    Combi 1 en 2 vind ik de max. En een voorzakje met drukknop zie ik wel zitten.
    En nu afwachten en hopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ik ben eigenlijk fan van de al bestaande mufko. Die in combi 2 met beest.
    Proficiat met je schitterende blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.