Big Draw challenge - week 2

dinsdag 15 oktober 2013
Eerlijk, het is goochelen... Het lukt me niet iedere dag om 15min tekentijd vrij te maken. Wat in mijn hoofd zit, komt er ook niet altijd op een kwartiertje uit. Eigenlijk doe ik mezelf wat aan. Maar tegelijk is het ongelooflijk plezant, om telkens opnieuw me eventjes 'te zetten', een potlood te zoeken en met letters bezig te zijn. Zonder deze uitdaging zou ik daar geen tijd voor vrijmaken.

BD08 stilleven
dag 8 - stilleven
BD09 beweging
dag 9 - beweging
BD10 1lijntekening
dag 10 - 1-lijntekening ofte alla Khadetjes geïnspireerd op Veerle's werk tijdens een stage (fineliner)
BD11 spiegel
dag 11 - spiegel ofte alla Khadetjes 'een diepe zucht'
BD12 spreekwoord
dag 12 - spreekwoord
BD13 ogen
dag 13 - ogen
BD14 geometrisch
dag 14 - geometrisch ofte alla Khadetjes: potlood en aquarel

16 opmerkingen:

  1. Ik krijg zowaar goesting om ook mijn tekengerief boven te halen......maar tijd he, altijd maar tijd te kort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai... nog een verborgen talent :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En jij zegt dat je niet kan tekenen?!? Maar kind toch, dit is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met den helft van uw talenten zou ik al kontent zijn.
    Super wat jij allemaal kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super! man ik ben fier dat ik hier nen echten 'Original' heb van jou :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zo tof! Ik ben superbenieuwd naar het uiteindelijke resultaat, gaat keimooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof! ik droomde onlangs dat ik aan het tekenen was en het was zo leuk, misschien toch weer een schetsboekje beginnen.. Maar wat laat ik dan vallen..? Koken, naaien, spelen met mijn dochters, opruimen...? (en ik zit in ouderschapsverlof.. ik zou nu toch wel tijd moeten hebben zeker..)
    Benieuwd naar je verdere tekenkunsten!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.