Big Draw challenge - week 3

dinsdag 22 oktober 2013
Ik ga niet klagen over tijd te kort en zo. Gewoon eventjes zeggen dat het een kleine ramp was deze week, te denken dat ik iedere dag 15min ging kunnen tekenen. De stand van zaken was gisteren triestig, heel erg triestig. Gelukkig gaat meneer Khadetjes naar school op maandagavond en kon ik mij een aantal uur placeren. Ik kon mijn ding doen, zo'n negen keer 15 min in één ;)

BD15
dag 15 - middernacht ofte alla Khadetjes: neem het eens heel erg letterlijk ;)
BD16
dag 16 - ontwerp cd hoes ofte alla Khadetjes: doe eindelijk uw ding in de stijl van Adolf Bernd ;)
BD17
dag 3 - handen / handeling
BD18
dag 18 - outfit / fashion ofte alla Khadetjes: veeg uw voeten aan de opdracht...
Ik probeerde toch min of meer binnen het thema te blijven en gebruikte een lettertje dat bij mij nu 'in-de-mode'- is
BD19
dag 19 - ongewoon
BD20
dag 20 - no hands / eyes closed
BD21
dag 21 - personage uit een boek ofte alla Khadetjes: sluit af met hetgeen je al heel de week bezig ben (E.A Poe & the Raven)
Bijna alles op 1 avondje maken is uiteraard niet bevorderlijk voor de fotokwaliteit - opnieuw nemen is geen optie want het toestel is precies een keer te veel gevallen... Maar je hebt een idee van wat er uit mijn potlood gekomen is, en dat was de bedoeling. Ik toon jullie slecht stukjes van het werk, maar het begint er goed uit te zien! En als jullie me nu willen excuseren, ik ga nadenken over welk thema ik deze week ga kiezen - dat begint hier alweer goed ;)

11 opmerkingen:

  1. Goed bezig :) ook al is het in een keer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit met hetzelfde probleem, ik sta serieus achter, seffes nog even aan de slag
    die aquarel is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk hier nu al drie weken naar uit, naar dat geheel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol... en je zult nog even geduld moeten hebben ;)
      Ik ga eerst mijn opdrachtjes afwerken, dan nog een paar dagen "opkuisen/opvullen/inbinden" en dan krijg je het resultaat te zien!

      Verwijderen
  4. Ik vind 'alla Khadetjes' heel geslaagd en ook benieuwd naar het geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.