Big Draw challenge - week 4

maandag 28 oktober 2013
Deze uitdaging blijft goochelen en genieten tegelijk... Deze week had ik geen 'plan', ik keek op vrije momenten naar de dagopdracht en volgde de inspiratie van 't moment.

BD22 typografie
dag 22 - typografie ofte alla Khadetjes: pak eens een teken in plaats van een letter
BD23 nieuw
dag 23 - nieuw ofte alla Khadetjes: nog steeds het teken, maar in een 'nieuwer' jasje (jaartalsgewijs toch)
BD24 zombie
dag 24 - zombie ofte alla Khadetjes: pik het 'kleurgamma' van een zombie en ga daarmee slordig aan de slag
BD25 zonder lijnen
dag 25 - zonder lijnen ofte alla Khadetjes: zet 'wazige' letters, zonder duidelijke lijncontouren
BD26 fantasie vriend
dag 26 - imaginair vriendje ofte alla Khadetjes: vertel het verhaal van Juki
BD27 prehistorisch
dag 27 - prehistorisch ofte alla Khadetjes: ga op zoek naar oude schriften (kopie van een tablet in spijkerschrift)
BD28 niet leuk
dag 28 - iets dat je niet leuk vindt ofte alla Khadetjes: riskeer je eens aan een Romeins kapitaal 



 Foto's maken bij daglicht helpt, nu alleen nog het nieuwe fototoestel leren kennen - het oude is pertotal. Voor de nieuwsgierige exemplaren onder jullie een foto van het werk van deze week. De uitdaging loopt nog drie dagen, daarna geef ik mezelf wat 'opkuis' en inbindtijd cadeau, het afgewerkte exemplaar volgt iets later!

BD22-28 overzicht

Voor de uitdagingen kan ik niet altijd hyperorigineel zijn, ik moet teren op ouder werk of op dingen die in mijn hand 'zitten' en er makkelijk uitkomen omdat ik ze vaak doe. De foto's zijn helemaal niet representatief voor wat je op een kwartier gedaan krijgt. Aan de meeste dingen zit ik minstens dubbel zo lang - of nog langer...

8 opmerkingen:

  1. Maar het is je tijd dubbel en dwars waard, zo mooi elke keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kben benieuwd naar het eindresultaat! dat wordt de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geheel ziet er echt indrukwekkend uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap gedaan,ik sta steeds weer versteld.
    En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooi ! gtjs Tinus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een echte duizendpoot, maar dan ook nog een heel kunstvolle en maak daar maar eens slofjes voor.......

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.