over lievekes...

donderdag 17 oktober 2013
Gisteren liep ik de hele dag met een serieus onnozel glimlach op mijn snoet. De hele dag. Onnozel van contentement, niet te doen! 't Heeft niets met naaien te maken zunne - de naaimachine kijk lelijk naar mij, ze staat al een HELE week stof te verzamelen. En tegelijk toch wel...

. 

Toen de postbode langskwam, had hij een pakske mee. Daar zeg ik geen nee tegen, supertof! Alleen, ik wist van geen pakske, had ook niets besteld. Hmm. Een afzender stond er ook niet op, en de poststempel maakte me niet veel wijzer...

.

Ik peuterde het voorzichtig open - zo'n schoon enveloppe -, nieuwsgierig naar de inhoud. En toen viel mijn frank... met mijn grote mond had ik ergens op 't wijde web gereageerd dat het bijna mijn verjaardag was, en nu kreeg ik van Patricia toch wel een ongelooflijk schoon cadeau! Het is nog niet zover, maar ik kon niet wachten zunne.

. . .

Naast een ongelooflijk gevoel, zaten er fijne schatten verstopt... Oh, jullie reacties op mijn maaksels & schrijfsels vind ik al geweldig, van die onverwachte post is geweldig-der ;).

25 opmerkingen:

  1. Tof! Als ik nu tegen Patricia zeg dat ik ook bijna jarig ben?...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk seg!
    En jij bent dus ook een weegschaal.
    Ik ben dinsdag jarig geweest. Ik wens je nu al een HaPpY bIrThDaY

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mercikes! Maar ik ben een echte Schorpioen, ik heb nog even te gaan ;)

      Verwijderen
  3. Hihi, wat leuk! En proficiat (op voorhand)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé, dat is leuk! Geniet maar lekker en veel plezier op je verjaardag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij zal het alvast niet erg vinden om te verjaren :-) gelukkige verjaardag voor binnenkort!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En die labels: eentje om te onthouden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik lees jullie blogjes mee, he.
    En bij het sorteren dacht ik deze zijn voor Sarah van Khadetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. graag gedaan.Fijn dat je er zo blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er geweldig onnozel uitgezien hebben gisteren ;), een hele dikke merci!

      Verwijderen
  9. Nu dus al een hele happy birthday!
    En ik vind het bijna jammer dat mijn verjaardag nog heel ver weg is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dat is echt wel een leuke verrassing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo iets is altijd leuk en toont dat er nog hele lieve mensen bestaan! :) zo een glimlach had ik ook bij dat kleedje van Axelle ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wat plezant. Dat gebeurt hier helaas niet , maar het is ook mijn verjaardag nog niet é :) En als ik jarig ben liggen de pakjes onder de kerstboom ;) (2de kerstekindje)
    Een heel gelukkige verjaardag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk hè! zo'n gevoel had ik ook toen ik jouw pakje kreeg! Dus zo zie je maar: "Je krijgt wat je geeft"!
    liefs
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n onverwacht pakje krijgen! PS: Ik ga je blogje volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super zeg! idd heel erg lief! en zo voelde ik me ook toen ik jouw mooie cadeautjes kreeg voor nena!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.