Big Draw challenge - week 5

dinsdag 5 november 2013
Het is zover... de Big Drawing uitdaging zit er op. Om eerlijk te zijn al enkele dagen - maar den dezen had wat extra tijd nodig. Het einde geeft me wat een dubbel gevoel; het was fijn om iedere dag (in een ideale wereld) wat tijd vrij te maken voor letters maar soms was het gewoon te veel.

BD29 portret
dag 29 - portret ofte alla Khadetjes: schets het verloop van een zondagmorgen
BD30 dier
dag 30 - dier ofte alla Khadetjes: fixeer je op die ambetante ***vlieg die door de living zoeft
BD31 familie
dag 31 - familie ofte alla Khadetjes: simpele lijnen doen het ook ;)
BD29-31 overzicht
dag 29-31 - overzicht
Met bovenstaand overzicht kon ik de uitdaging moeilijk stoppen, het was gewoon te leeg en straalde 'niet af' uit. Dus ging ik nog een paar dagen verder, kwestie van af te kicken en zo.

BD32 extra1
extra 1 - simpele lettertjes om 'plaats te vullen'
BD32 extra2
extra 2 - ga eens wild met een 'm'
BD32 extra3
extra 3 - als meneer Khadetjes van huis is kruipt mevrouw Khadetjes achter haren bureau ;)
Voor de laatste week had ik geen thema opgesteld, het was ook moeilijker werken. En toch klopt het ergens wel in mijn hoofd ;). Mijn blad stopt hier - letterlijk, en ik ga er geen nieuw stuk meer aan vast maken. Ik brei er nog een extra weekje aan, om een kaft te maken en een boek te binden. Als alles goed gaat toon ik jullie volgende week wat het geheel geworden is.

8 opmerkingen:

  1. Dat kan niet anders dan een prachtig geheel zijn geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke Ooooo ! voor jouw impressie van jullie gezin ! Elke week sta ik opnieuw versteld van jouw rijke fantasie en hoe je dat dan overzet op papier ! Ik kijk echt uit naat het geheel (maar dat zei wel al eens he)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat.Knap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai sjiek! Ik kan bijna ni wachten om het eindresultaat te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graaf! Zo benieuwd naar het geheel …!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.