2 maand later...

zondag 23 maart 2014
Oh boy... vorige maand deed ik het redelijk goed, deze maand is het echter geen vetten. Het wil precies niet zo lukken. En daar zijn twee simpele verklaringen voor: de afgelopen maand werd hier niet zo vreselijk veel genaaid - lesopdrachten hebben voorbereidingen nodig, nietwaar? - én er zijn gewoon simpelweg te veel leuke, nieuwe stofjes die mijn aandacht vangen - iets over de wil, het vlees en zwakheid ;)
M

Deze maand werden er geen stofjes verkocht en slechts 1 lappeke weggegeven. Ik gebruikte er acht op en reken daar 2 extra meter restjes bij - remember mijn eerste bandwerkje en daarnaast zijn er nog veel klein prullen die uw scherm niet haalden. Ik kocht ook vier nieuwe stofjes die ik niet meetel omdat ik ze onmiddellijk opgebruikte, ze haalden de stoffenkast niet eens - dus heb ik voor mezelf belist dat die gewoon 'nulwaarde' krijgen. Daarnaast kwamen er wel vijf nieuwtjes mee waar ik onmiddellijke plannen mee heb, maar nog geen tijd voor had om er de schaar in te zetten.

De stand van zaken na de tweede maand stashbusting:
1 stofje werd weggegeven
8 stofjes werden gebruikt + 2 extra stofequivalenten uit de restjesbak
4 nieuwe stofjes maakten onmiddellijk kennis met de stofschaar
5 nieuwe stofjes liggen op een momentje tijd te wachten
Ofwel 11 uit, 5 in... gebuisd voor deze maand - en ik had al een achterstand van de vorige keer... Dat brengt het totaal op 8 te verwerken stofjes voor ik nog maar aan nieuwe mag denken. Het is het moment om kaarsen voor mij te beginnen zoeken ;)

10 opmerkingen:

  1. geweldig....Ik vind net dat je zo uw best het gedaan. Heb deze maand al zoveel moois zijn paseren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef, de Julia stofjes staan bij de UIT stofjes! Blij dat ik je heb kunnen helpen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol, daar is dat testen wel goed voor! Nu nog eens iets in katoen graag ;)

      Verwijderen
  3. Stashbusting. Ik ken mezelf en heb er niet aan meegedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat nu niet typisch iets voor vrouwen , dat verzamelen ?
    We kunnen er gewoon niets aan doen ;-)

    Misschien toch nog waarschijnlijker : creatieve mensen lopen constant ideetjes op ( soms moet ge er uw ogen zelfs niet voor open doen ) en worden zo gelukkig van die tot uitvoering te kunnen brengen ... helaas is onze huidige maatschappij nogal gericht op alles tegelijkertijd en liefst nog zo snel mogelijk .
    Soms geraakt een mens dan al eens gefrustreerd over al die leuke ideetjes die liggen te wachten ( en het bijhorend materiaal ook al , zodat we onmiddellijk aan de slag kunnen van zodra er 5 minuten me-time is ) .
    Maar meestal worden we ook gewoon heel blij van al dat schoon materiaal al te bewonderen en te dromen over de plannen daarmee .
    Ik ben dus héél slecht in zo´n afspraken maken met mezelf ! Chapeau voor diegene die dat aandurven :-)
    Miekeai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja zie je kan ook niet te perfect zijn hé

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Valt het op dat ik de laatste tijd héél stil ben over het concept stashbusten?! Ofte: bij u gaat het geweldig als je dat vergelijkt met mij (waar er minstens evenveel in als uitgaan - ja dat van de wil, het vlees en de zwakheid...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zwijg, ik heb er al over nadenken om het aan te passen naar 2-uit-1-in!

      Verwijderen
  7. Rekenkundig klinkt het ook heel interessant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hogere wiskunde ;). De volgende keer moet ik het misschien wel nog eens uitleggen, voor de mensen die nieuw zijn, want als je het zo leest klinkt het inderdaad alsof ik volkomen geschift ben ;)

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.