[Kids on tour] Zonenverwennerij

zondag 13 september 2015
358-01

Of ik mijn Khadetjes eens in de strijd wou gooien? Die vraag kreeg ik mijn mailbox binnen gegooid en ik zag het onmiddellijk zitten - het concept; een aantal naaiende en bloggende madammen mét kinderen gooien die laatste in de groep, en iedereen naait voor een ander kind. Het plezantste deel van het hele concept mag ik jullie hier tonen, want op een erg fijne avond kreeg ik van haar een pakketje voor zoonlief overhandigd.

358-02
358-03

Ik vertrok met heel wat kriebels naar Leuven, want -schaterlach- zou ik goed gegokt hebben met mijn maaksel? Zou de moeder-van het schoon vinden? En ik, zou ik het wel schoon vinden, die verrassing voor zoonlief? Oh boy, spannend spannend! Zorgen om niets, zo bleek toen ik daar aan tafel zat. Een schoon maaksel met voldoende details om zowel mij als zoonlief te bekoren, ga maar eens piepen voor meer tekst en uitleg.

358-04
358-05
358-06

Het was de zaterdagavond erg duidelijk... de warmte van de trui, de oranje accenten, de kap, meer dan voldoende om zoonlief te bekoren. Voor wie twijfelt over het enthousiasme van zoonlief; na het passen besloot hij zo naar het familiefeest te trekken - om maar niet te zeggen dat het kind verkocht was aan zijn nieuwe trui. Gelukkig slaagde ik er toch nog in zijn pyamabroek in te ruilen voor een ander exemplaar. Oh. En passant wist hij me ook nog mee te delen, dat hij in het vervolg niet minder verwacht dan zo'n gaatjes in de mouwen ;). En of we content zijn, met deze Kids on Tour! Merci Eva ♥


358-07 358-08 358-09

Two Belgian bloggers had a marvelous idea... let's grab our children together and let somebody else make something for them. The only thing I had to do, was decide which child to pick and make a wish list - which I didn't, I really wanted a surprise, something I wouldn't make or do. Since the youngest gets away with the highest number of homemade things, I donated my son for this Tour.
That I also had to make something for somebody else, well, that's the other side of the story. The best part of the whole experience, you can see here... sit back and enjoy a happy boy in one of Eva's creations!


358-10 
kids on tour button

36 opmerkingen:

  1. Het draaide goed uit, een grote "oef" van mijn kant :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Een heerlijk trui voor de zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi, deze hoodie. En echt iets voor hem, als ik mag doen alsof ik zijn smaak ken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk wel :). De kap, de duimgaatjes én de buidelzak... 't kind is zo content!

      Verwijderen
  4. Oh! Schoon! Maar dat moet ik hier niet komen neerpennen waarschijnlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! En het staat hem heel erg mooi. Doet me zin krijgen om die ook eens te maken. En wat een tof concept, dat ruilen. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het grappige is dat het patroon hier op de verlanglijst stond ;) En zie, zonder moeite -schaterlach-

      Verwijderen
  6. Toffe creatie heb jij of beter gezegd je zoon gekregen!Nu snel kijken wat de anderen gekregen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuk idee, zo voor elkaar naaien :) En wat een super trui is er naar jullie toe gekomen! Staat het super en kan geloven dat ie die niet meer uit wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, ondertussen denk ik er opnieuw over als 'geweldig en leuk' maar er zijn periodes geweest waar ik daar niet zo zeker over was!

      Verwijderen
  8. Wauw! Hij staat er heel goed mee! Misschien moet ik hem ook wel eens maken! Mooi gedaan!! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het staat hem super! Wat een topkado!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Noteer alvast dat mijn Oliver over een paar jaar ook zo een trui wil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik negeer gaatjes in die manchetten jom want mila zou dat dan ook altijd willen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Man, gij hebt mij gewoon door! Ik zag die tutorial ook al lang, maar bleef gewoon negeren. #datzalnunietmeerlukken

      Verwijderen
  12. Ik zag hem al bij de creator en postte daar al mijn complimenten, maar met het model erin is de trui echt nog veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow! daar had ik mijn zontje ook meer dan graag voor geleend! Een prachtige trui en model!
    Gr, R

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Tuurlijk is hij content, wat een supertrui. Hij heeft gelijk, wat is er nu zaliger dan duimgaten aan een super coole trui.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grrr Lieve... duimgaten maken in alle toekomstige truien? Grr, ik dacht het niet -schaterlach-

      Verwijderen
  15. Hij staat er mooi mee! Duimsgaten in de winter... de handen zijn net de tikkeltje meer bestand tegen de koude. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg mooie trui! Die duimsgaten, en dat sterretje achteraan! Prachtig gewoon, leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.