[BfL] Week 3 en een blik op mijn keukentafel

maandag 28 november 2016
Hoe meer jaren er verstrijken, hoe meer van die dwaze clichés waar blijken te zijn... ik heb het hier over alles wat betrekking heeft over 'tijd' en hoe snel die gaat. Ondertussen is de sewalong voorbij, en zitten we middenin onze veiling ten voordele van vzw Altijd Vrouw. Het is dan ook met veel plezier dat ik de volgende reeks naaisels jullie scherm op gooi. De spelregels zijn nog steeds onveranderd; zie je iets wat je graag het jouwe zou noemen? Vul het formulier in en stort het bijhorende bedrag op onze rekening en wie weet maken we jou op 18 december wel gelukkig. Genieten maar... en veel succes!

| 21 | Stannel | 22 | Emma & Mona | 23 | Zonen 09 | 24 | MinnieMie | 25 | The Needle of Choice | 26 | de Kinnekes Cloots 
| 27  | de zussen | 28 | Querida | 29 | So Popo Sew | 30 | Liezewiezewoes | 31 | P'tits Monstres

Naast deze prachtige maaksel waar je vanaf nu tot vrijdag middernacht lotjes kunt voor kopen, wil ik nog even de aandacht vestigen op mijn keukentafel aka het mekka van mijn verzamelwoede aka de oorzaak van het dagelijkse ontstaan van khadetjesoorlogen aka het resultaat van jullie inspanningen... ♥ daarvoor!

999-01 999-02 999-03 999-04
999-05
999-06
999-07
Denk je "Hé, ik naaide ijverig mee en ik zie het resultaat van mijn bloed, zweet en tranen niet op foto?" Dat kan,
er zijn namelijk twee keukentafels - helaas staat de andere net iets te ver weg om alles samen te fotograferen - én
ik doe vandaag een rondje stoffenwinkels om alles op te halen. Het komt goed, alles komt uiteindelijk in Gent terecht ♥

33 opmerkingen:

  1. Ah, oef, ik dacht dat inderdaad al :-)

    Fantastisch hoeveel stuks dat opgebracht heeft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de hoeveelheid is ongelooflijk hartverwarmend!
      --en ik dacht, ik zet het er maar bij, straks denken er mensen dat ik niet blij ben met wat ze maakten omdat het niet op de foto staat. Hoewel, ik heb moeten puzzelen om de vreetzoppers er deftig op te krijgen!--

      Verwijderen
  2. Ohhhhhh !!! zo veel :-D En zo mooi, al die kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een instant boost voor mijn humeur, dat kan ik je vertellen!

      Verwijderen
  3. Ik word er zelfs eventjes stil van... zoveel moois...
    Heel veel kleur voor donkere periodes...
    Topinitiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef....eerst dacht ik even dat dit allemaal jouw persoonlijke maaksels waren... ik voelde me al helemaal gefrustreerd...maar gelukkig...
    Hup maar gauw naar Lier want daar staat nog een keukentafel vol op jou te wachten! Zalig wat jullie bereikt hebben...blogland is een heerlijk land. Ze gaan daar toch een beetje blij zijn in Gent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vrouw! Ik kan af en toe een turbo aanzetten, maar dit zou er -zelfs voor mijn doen- compleet over zijn!! Ik hoop dat ze in Gent érg blij zijn, want zelf loopt mijn hart ondertussen over van warmte :)

      Verwijderen
  5. Heerlijk, die kleurtjes! Die gaan heel wat grijze ziekenhuiskamers opvrolijken, ik voel het al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, instant een warm gevoel bij het aanschouwen van al die lieve zorgenvriendjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De link naar 31 (p'tit monstres) werkt niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar was een klein technisch probleempje... ondertussen is dat helemaal opgelost - ga vooral even kijken, want daar is een pareltje te vinden!

      Verwijderen
  8. Ik heb geloof ik iets gemist...Mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n vrolijke bende! Hopelijk bereikt mijn Fonske u ook nog tijdig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig die keukentafel!!! ik haal er inspiratie want ineens wil iedereen er hier ook eentje (als ik er over heb, breng ik ze ook naar een ziekenhuis!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zitten pareltjes tussen - je moet eens naar de linkparty van een dikke week terug gaan kijken, daar kun je ze stuk per stuk bewonderen als je doorklikt.

      Verwijderen
  11. Heerlijk hartverwarmend! Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een krop in de keel krijg ik bij het zien van al dat moois, al dat kleur en zo veel liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vreetz'oppers invasie! Een hartverwarmend zicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik heb de mijne herkend!
    Super leuk, ik ben er zeker van dat de kinderen in Gent er heel erg blij mee zullen zijn. Ik was namelijk een week terug daar in het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om lezen, ik hoop het echt, dat die een ieniemienie verschil kunnen uitmaken. En super dat je ook meenaaide ♥!

      Verwijderen
  15. ik krijg daar bijna tranen van in de ogen, wat een prachtige groepsfoto zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal wel zijn, en er zijn er ondertussen nog een heleboel gearriveerd!

      Verwijderen
  16. O, ik had je blogbericht niet gezien, moet er eentje overgeslagen hebben en ik zie mijn tasjes nog wel zo mooi op de voorgrond! Zo leuk dat je zoveel spulletjes kreeg. Dat zal voor veel blije gezichtjes zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.