[BfL] You make my ♥ sing

maandag 7 november 2016
De voorbije weken passeerden hier een aantal patronen in het teken van onze Bloggers for Life actie. Ik kan moeilijk zeggen hoe dat voelt, her en der het resultaat van je hersenkronkels zien opduiken. Of hoe warm ik word - naaaa, Annelies ook hé! - van binnen als ik zie dat ons gearganiseer en enthousiasme aanstekelijk werkt, en dat jullie massaal achter de naaimachine zitten om ons en ons wilde plan te steunen.

 |1|          Knuffeldoekje           |2|           Toiletzak           |3|           Vreetzoppers           |4|           Wanyama'kes

Om ons ego te strelen jullie inzet in de kijker te zetten, geven we jullie de kans te tonen wat jullie gemaakt hebben. Dat kan aan de hand van onze heuse, echte en onvervalste linkenparty!
Onderaan dit bericht staat een link waar je op klikt. Die leidt je naar een pagina waar je:
1. de link invult waar je foto's te vinden zijn - een blog, website, IG, ...
2.  afhankelijk van het medium krijg je een titel, die je evenwel zelf kunt aanpassen.
3. je e-mail adres ingeeft
4. selecteert welke foto je hier wil laten zien.
Als alles goed verloopt, verschijnt jouw foto-met-link hier en kan iedereen ook doorklikken.
Je kunt jouw maaksels linken vanaf vandaag tot en met 19 november 23u00.

Wil je graag je maaksels tot bij ons krijgen? Dan kun je tot en met 19 november je pakket binnen brengen in een van de inzamelpunten of stuur ons een mail en dan kun je je pakje naar ons opsturen.

En dan nu: Linken maar! #ergbenieuwd

33 opmerkingen:

  1. Amaai, wat een geruststelling : tot 19 november! Ik was al even in paniek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie!! Maar wel een probleempje: linken vanop mijn blog gaat voor niets, met de instagramlink krijg ik enkel een foutmelding "Could not find any images". Wat doe ik fout?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou het kunnen dat jij een geheim profiel hebt op IG - allé, dat je bevriend moet zijn om je foto's te zien? Want in dat geval klopt het dat hij geen foto's kan vinden --denk ik toch, ik ben ook niet het grootste ITlicht dat hier rondloopt ;)

      Verwijderen
    2. Mijn profiel is inderdaad "geheim", dus dat zou kunnen kloppen. Ik zou het nog eens vanop mijn blog kunnen linken, maar ze staan in het zelfde bericht dus dat wil hij niet aanvaarden.

      Verwijderen
    3. Het is (half) gelukt! De foto staat ertussen, alleen linkt hij nu naar mijn algemene IG-pagina ipv naar de foto zelf, maar soit, toch blij!!

      Verwijderen
    4. En by the way, wat een geweldig tof idee is dit, zo'n linkparty!

      Verwijderen
    5. In Amerika doen ze dit wel vaker :). Maar hier is het vooral én spannend én nieuw en van oh-ik-hoop-dat-er-niet-te-veel-problemen-zijn-want-ik-heb-er-geen-verstand-van. Véél hartjes voor mijn partner-in-crime dus ♥

      Verwijderen
    6. Alles komt goed, daar ben ik nu al van overtuigd. Veel hartjes voor jullie allebei - en hoe doe je dat, begot, zo'n echt hartje daarbij zetten?

      Verwijderen
    7. Volgens mij kan iedereen mijn vuilbakje wel zien... :-)

      Verwijderen
  3. Heb mijn zorgenvriendjes geplaatst maar ik kan de andere projectjes niet meer linken... Klopt dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan idd selecteren om nog te linken maar als ik de gegevens dan opnieuw ingeef van volgend projectje, zegt hij dat link reeds bestaat in linkup en kan ik dus niks meer plaatsen.

      Verwijderen
    2. Ook verschijnt er steeds een vuilbakje naast mijn link (op jouw blog), maar dat is mss normaal ;-)

      Verwijderen
    3. 1. Dat vuilbakje staat er enkel bij jou; zo kun je jouw creaties steeds weer verwijderen (niet doen vrouw!! #schaterlach), wij zien dat bakje niet staan.

      2. Wat je probleem betreft; als je een project ingeeft, krijg je normaal daarna een knop "I want to add another link". Als je daarop klikt, kun je perfect een ANDERE blogpost/IG account/... toevoegen. Het enige wat ik kan bedenken is dat je die misschien al ingaf en daarna wiste via het vuilbakje en dat het systeem die daarom niet meer wil aanvaarden?
      Probeer anders gewoon een foto up te loaden in plaats van een link?

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ik zag het... En doe mee van "joehoe"! Merci hé!

      Verwijderen
    2. Nu nog werk maken van het laatste (alweer leuke) projectje!

      Verwijderen
  5. Joepie de mijne staan er ook bij.De rest staat voorlopig on hold,straks naar de dokter want ik ben jammer genoeg ziekjes ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In linken ben ik de allergrootste kluns, en ze staan er precies wel op begot, week 4 ligt geknipt klaar, asap asap moet dat in elkaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb jij prima gedaan, ik kijk al uit naar week vier ;)

      Verwijderen
  7. Lieverd! Jij bent mijn gedroomde partner in crime voor dit hele circus!! <3 <3 <3 voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig en hartverwarmend om te zien! ❤ voor jou en Liezewiezewoes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel tof!! zooooveel moois dat er bij elkaar genaaid is zeg! dat hebben jullie allemaal samen echt keigoed gedaan!! sorry dat het van hieruit niet gelukt is... :-( veel succes nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé dame, we spraken af dat we dat niet erg zouden vinden ;). Het komt zoals het komt, je wou het graag en dat is wat telt! Ik denk dat jullie nieuwe plek en draai vinden al meer dan genoeg energie opslorpt ♥

      Verwijderen
  10. Oef! nog 12 daagjes om voor dit supermooie initiatief nog wat te naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gooi ik de patroontjes eens binnen? Dan heb je daar al geen print en knipwerk meer aan.

      Verwijderen
  11. Dikke dikke duimen voor jullie inzet en de geweldige patroontjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan je ook een link maken als je geen blog hebt?
    Wat een leuke spulletjes allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt normaal wel linken naar een IG account - of zelfs gewoon een foto uploaden ook! Veel succes ermee.

      Verwijderen
  13. Oei, ik krijg mijn blog te zien en geen foto's.
    Ik ben wel een leek op dit vlak

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het jammer genoeg niet oplossen voor je; je zult het zelf nog een keertje moeten proberen. Klikte je een foto aan - want er staan er nochtans genoeg op je blog, vreemd dat hij die dan niet toont :/

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.