Voor het feestvarken

woensdag 16 januari 2013
Ipadhoes by Khadetjes
Stof: Ruta Schooner (Lotta Jansdotter) & Robert Kaufman - Patroon: Stof voor durf-het-zelvers
...een verpakking voor zijn laatste nieuwe speeltje - en ik moet eerlijk zijn dat dat speeltje voor mij ook wel een handig ding is - geen handleidingen meer printen, je legt ze gewoon digitaal naast je. Het patroon voor de hoes komt uit mijn favoriete boek, zalig voor beginnende naaisters zoals ondergetekende. Inspiratie voor mijn stoffenkeuze vond ik bij haar, maar ik heb het gele accent helemaal doorgetrokken. Een leuke combinatie en je kunt het ding onmogelijk verkeerd leggen!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek ook gekocht!!!! super he! Verlang al om er dingetjes uit te maken. Ik heb alleen TIJD te kort!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat boek is echt een aanrader zunne, maar ik moet ook dringend kijken voor extra tijd, kom massa's te kort ;) en nu ben ik helemaal mooi geïnstalleerd he, met mijn pootje.

      Verwijderen
  2. Ik moet echt dringend dat boek aanschaffen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt doe, het is de moeite, zeker als je meisjes hebt rondlopen!

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.